وبلاگ گردشگری

معرفی جاذبه های گردشگری نقاط مختلف دنیا و تورها ی مسافرتی داخلی و خارجی

وبلاگ گردشگری

معرفی جاذبه های گردشگری نقاط مختلف دنیا و تورها ی مسافرتی داخلی و خارجی

اینترنت رایگان در جزیره کیش نزدیک است

یکی از معضلات گردشگران تور لحظه آخری کیش  در جزیره کیش نبود اینترنت در بسیاری از مناطق و همچنین سرعت پایین در بسیاری از هتل ها و مراکز گردشگری این جزیره است و بسیاری از کسانی که به کیش سفر کرده اند این مطلب را تایید میکنند.  مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، از ایجاد شهر رسانه در برنامه های سالجاری خبر داد و گفت : با اقدامات انجام شده و آماده سازی زیر ساخت ها فضای عمومی این جزیره زیر پوشش رایگان وای فای قرار می گیرد .

xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-_kish_7
جزیره کیش- تور کیش

علی اصغرمونسان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مورد اقدامات صورت گرفته و پیش رو در حوزه زیر ساخت های ارتباطی IT و ICT با توجه به نیاز جزیره گفت: از برنامه های جدی و در دست پیگیری در سالجاری، توجه به این 2 حوزه است ، 20 پروژه برای آن تعریف شده است که به مرور در حال اجرای آنها هستیم. وی افزود : از نیمه دوم سال گذشته ایجاد 16 کیلیومتر فیبر نوری در شرق و شمال شرقی جزیره از جمله این اقدامات است و پیگیری زیادی با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شده تا بخش های ارتباطی کیش به نقطه خوبی برسد.وی بیان کرد: در این حوزه وضعیت قابل توجهی نداشتیم اما با تلاش های صورت گرفته در طول سالهای اخیر شاهد بهبود این حوزه هستیم اما تا رسیدن به نقطه مطلوب ،فاصله معنا دار زیادی وجود دارد . مونسان همچنین گفت : تلاش ما تدوین طرح هایی است که بخش خصوصی هم بتواند در آن ورود پیدا کند ، یکی از طرح های جدی و در دستور پیگیری در سالجاری ایجاد شهر رسانه است ، مدیر پروژه ای برای آن تعریف شده که در حوزه رسانه فعال است و کارها را پیگیری خواهد کرد.

تور_کیش-تور_مشهد.com_kashti younani 2
ساحل زیبای کیش هنگام غروب افتاب

وی یاد آور شد : سال گذشته بخشی از بازارهای کیش و سالن فرودگاه زیر چتر پوشش WI-Fi رایگان قرار گرفتند ، بدنبال این هستیم تا فضاهای عمومی جزیره کیش زیر پوشش رایگان WI_Fi قرار گیرد، پیگیری این موضوعات از اهداف جدی سازمان است که دنبال می شود. طرح ایجاد زیرساخت شبکه اختصاصی فیبرنوری شهریور ماه سال گذشته آغاز شد که گامی مهم برای فراهم کردن بسترهای لازم برای توسعه فناوری و خدمات الکترونیک نوین در کیش است . با این طرح ارتباط تمامی ساختمان ها و مراکز اداری سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت های تابعه و مجموعه هایی مانند فرودگاه، بندرگاه تجاری، پایانه مسافربری و بیمارستان از طریق این شبکه برقرار شده است.

 

xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-_kish_1
جزیره کیش- تور کیش